Uvjeti poslovanja

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (NN 79/07, 125/07, 79/09, 89/09, 133/ 09, 78/12 i 56/13), glava VII. – Ugovor sklopljen na daljinu, od članka 36. do članka 55.

1. Opći uvjeti

TRGOVAC 
Trgovac je “Svijeće Špoljar d.o.o.” , Vladimira Nazora 25, 10298 Donja Bistra, koja posluje na internetskoj stranici www.svijecespoljar.hr.
 
KUPAC 
Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu i pošalje narudžbu trgovcu, plati ga putem usluge internet bankarstva ili u banci (pošti ili FINI).
Slike i opisi
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni i/ili potvrđeni su od proizvođača i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici internet trgovine “Svijeće Špoljar d.o.o.” nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda.
Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u danu kojem je izrađena narudžba te ako je ista plaćena po zaprimljenoj ponudi do kraja dana. Naknadne ponude mogu se promijeniti bez prethodne najave i promijenjena ponuda ne utječe na prethodno napravljene narudžbe!
Razlike u nijansama boja mogu se pojaviti zbog podešavanja prikazivanja i ovise o opremi kojom Kupac pogleda slike (tamnije/svjetlije, žarke/blijede nijanse); moguće razlike u nijansama boja ne znače da je proizvod nesukladan i Trgovac se ne može penalizirati zbog toga, pogotovo kad Kupac ima pravo povratka proizvoda u zakonskom roku.
Sve cijene prikazane na www.svijecespoljar.hr uključuju PDV u stopi od 25%. Valuta prikazana na wwwsvijecespoljar.hr je euro (€). 
 

2. Naručivanje

Narudžbom prihvaćate ove uvjete.
Proizvodi se naručuju isključivo putem vlastitog računa ili kao Gost. U trenutku narudžbe proizvoda kupac izjavljuje da pristaje na Uvjete poslovanja, cijene i rokove dostave navedene na stranici proizvoda.
Proizvod može naručiti registrirani korisnik i Gost koji izjavljuje da je njegov identitet stvaran, da su podaci za isporuku točni, (adresa, telefon, elektronska pošta) i da u slučaju da su isti netočni, narudžba nije valjana; uporaba lažnog identiteta smatra se pokušajem prevare i trgovac zadržava pravo da o tome obavijesti nadležne organe, blokira pristup korisniku, poništi popuste i onemogući pristup web stranici.
U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će putem telefona ili pismeno obavijestiti kupca (putem njegove elektronske pošte s prethodno dobivenim podacima) koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke/ specificirati druge promjene narudžbe.
Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu (ako je to slučaj) vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 7 dana od kada je nastupilo zakašnjenje.
Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

Sve narudžbe smatrat će se kao ponuda kupca prema prodavaču, a prodavač ima pravo da ne prihvati nalog za narudžbu iz bilo kojih razloga. Trgovac može odbiti sklapanje ugovora o kupoprodaji proizvoda.

Kada kupac naruči robu koje trenutno nema na skladištu, bit će pravovremeno obaviješten o tome, te o periodu potrebnom za isporuku pošiljke.

3. Zaštita osobnih podataka

Osobni podaci koje prikupljamo ovise o: vrsti usluge koju pružamo našim kupcima, korisnicima i klijentima, namjeri kupca da koristi naše usluge, o vrsti ugovora kojeg sklapamo s našim klijentom kao i o namjeri kupaca da koriste svoja prava temeljena na zakonskim i regulatornim odredbama o zaštiti osobnih podataka. U prvom redu radi se o podacima bez kojih ne možemo izvršiti uslugu, a uključuju najmanje:

  • osnovne osobne podatke (ime i prezime)
  • osnovne kontakt podatke (adresa, broj telefona, mail adresa)
  • podatke vezane uz korištenje web stranice www.svijecespoljar.hr
  • podatke vezane uz korištenje Svijeće Špoljar internet trgovine
  • ostale osobne podatke nužne za ostvarenje klijentovih prava temeljenih zakonskim odredbama o zaštiti potrošača
  • Detaljne informacije o obradi i zaštiti osobnih podataka naći ćete na sljedećem linku Pravila o privatnosti

4. Dostava

  1. dostava se vrši preko DPD HRVATSKA
  2. plaćanje je isključivo na žiro račun Svijeće Špoljar d.o.o.
  3. naručenu robu šaljemo po vidljivoj uplati na žiro-računu
  4. BESPLATNA DOSTAVA za uplate na žiro račun (e-bankarstvom,općom uplatnicom) u iznosu većem od 110,00 € za jedan paket do 30 kg, a kupljeno preko web shop-a.
  5. Drugi paket do 30 kg iz iste narudžbe može biti BESPLATNO DOSTAVLJEN, SAMO AKO JE KUPLJEN U VRIJEDNOSTI OD 110,00 €  ILI VIŠE. To vrijedi za svaki naredni paket do 30 kg.
  6. dostavu na otoke, vrši se po posebnom rasporedu i doplata je 100% od osnovne cijene dostave, plus 4,65 €.
  7. BESPLATNA DOSTAVA, ne vrijedi za otoke koji mostom nisu spojeni kopnom.
  8. za proizvode na AKCIJI, besplatna dostava se dogovara ovisno o popustu na određeni proizvod i vrijednosti narudžbe, te mjestu dostave
  9. moguće je i plaćanje pouzećem uz prethodnu garanciju da će naručena roba biti i preuzeta

 

NAPOMENA!!!

Za pošiljke poslane pouzećem plaća se 3,00 % od ukupnog iznosa paketa ili minimalno 1,00 € (za povrat novaca). Taj trošak izbjegavate u potpunosti ako vršite uplatu na naš žiro račun.

Sve pošiljke se šalju najranije idući dan po primanju uplate i to preko DPD HRVATSKA. Ukoliko dostavljač nikoga ne zatekne kod kuće, dostavu će pokušati izvršiti još dva puta.

Prije dostave, kupac će dobiti obavijest putem sms-a ili e-maila.

Za sve dodatne Informacije ili upite slobodno nas kontaktirajte na +385 98 1357 612 ili svjecarstvo@gmail.com

5. Način podnošenja prigovora potrošača

Sukladno čl. 10 st. 2 Zakona o zaštiti potrošača (Nar. Nov., br. 79/07., 125/07. – isp., 79/09 i 89/09. isp.) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku osobno u poslovnom prostoru na adresu: Svijeće Špoljar d.o.o., Vladimira Nazora 25, 10298 Donja Bistra  ili na e-mail svjecarstvo@gmail.com (te ćemo Vam bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak prigovora)
Odgovor na prigovor dat ćemo Vam u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Na prigovoru obavezno navesti ime i prezime, te adresu ili email za dostavu odgovora.

6. Zamjena reklamiranog proizvoda

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod samo ukoliko je proizvod neispravan prilikom isporuke, u roku od najviše 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave.
Prodavač se obvezuje reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva.
Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dokumentima.
Proizvodi s vidljivim oštećenjima (uključivo one na pakiranju), proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog rukovanja ili neprikladne upotrebe nije moguće zamijeniti.
U slučaju reklamiranja proizvoda kupac snosi sve troškove povrata robe. Pošiljke sa otkupnom vrijednosti ne preuzimamo.

7. Rješavanje sporova

Svijeće Špoljar d.o.o. omogućuje kupcima podnošenje prigovora putem pošte na adresu tvrtke, putem telefaksa ili elektroničke pošte te se obvezuje odgovoriti na njih u roku od 15 dana od kada je prigovor zaprimljen.
U slučaju spora između kupca i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje.
Eventualne sporove trgovac i kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.
Kontakt:
“Svijeće Špoljar d.o.o.”
Vladimira Nazora 25,
10298 Donja Bistra
Tel/Fax: +385 1 3314 116
Mob: +385 98 1357 612
e-mail: svjecarstvo@gmail.com
OIB: 60097654757
MB: 080917466
Upisano kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem 080917466
Temeljni kapital uplaćen u cjelosti 3.981,68 €
Žiro račun: 23600001102754865 (IBAN: HR8623600001102754865) otvoren kod Zagrebačka banka d.d.
Kupnjom proizvoda kupac izjavljuje da prihvaća uvjete poslovanja. Navedene odredbe mogu biti promijenjene i važeći su/primjenjuju se uvjeti u trenutku naručivanja. Kupac je obvezan napraviti uvid u ažuriranja ovih uvjeta poslovanja.